WBH – Digitale Lernkarten screenshot 0

Age ratingPEGI-3
DetailsRecensiesVersiesInfo

Beschrijving van WBH – Digitale Lernkarten

Met de digitale leerkaarten van de Wilhelm Büchner Hochschule - Mobile University of Technology - kun je eenvoudig slim leren en flexibel blijven in tijd en plaats. Maak eenvoudig uw eigen indexkaarten en multiple-choice opdrachten om uw bestaande kennis te consolideren en nieuwe te verwerven. Naast uw eigen kaartensets, zullen we u in de toekomst ook kant-en-klare kaartensets bieden om u te helpen met stressvrij leren.

Door uw leerstatus en de offline functie van de applicatie op te slaan, is uw leerinhoud altijd voor u beschikbaar en aangepast aan uw leervoortgang. U wordt geholpen door een algoritme dat rekening houdt met uw leerbehoeften, zodat u de inhoud kunt leren die niet zo gemakkelijk voor u is. U kunt zich onder andere voorbereiden op een aankomend examen (examenmodus) of specifiek uw langetermijngeheugen (langetermijngeheugenmodus) en uw kortetermijngeheugen (energiemodus) trainen.

Naast de smartphone-app bieden we u ook de optie om onze desktopversie te installeren of onze webversie te gebruiken, zodat u uw leerinhoud nog comfortabeler kunt maken en beheren.

Deze app is alleen beschikbaar voor studenten van de Wilhelm Büchner Hochschule - Mobile University of Technology gevestigd in Darmstadt. U kunt eenvoudig inloggen met de toegangsgegevens van de online campus.

WBH – Digitale Lernkarten - versie 1.4

(08-08-2024)
Andere versies
Wat is er nieuw- Ab sofort wird in Lerngruppen angezeigt, wenn Prüfungen verfügbar sind, und du kannst diese schnell und unkompliziert absolvieren.- Allgemeine Verbesserungen und Fehlerbehebung

Er zijn nog geen recensies of beoordelingen! om de eerste te zijn.

0 Reviews
Info Trust Icon
Goede app gegarandeerdDeze app heeft de beveiligingstest voor virussen, malware en andere schadelijke aanvallen doorstaan en bevat geen enkele bedreiging.

WBH – Digitale Lernkarten - APK-informatie

APK-versie: 1.4Pakket: de.campus.online.wb.digitalelernkarten
Android-compatibiliteit: 5.1+ (Lollipop)
Ontwikkelaar:Wilhelm Büchner HochschulePrivacybeleid:https://www.wb-fernstudium.de/datenschutzToestemmingen:15
Naam: WBH – Digitale LernkartenGrootte: 43.5 MBDownloads: 1Versie : 1.4Releasedatum: 2024-08-08 10:59:16Klein scherm: SMALLOndersteunde CPU:
Pakket-ID: de.campus.online.wb.digitalelernkartenSHA1-handtekening: C9:45:7D:A6:23:87:1D:D4:42:3B:26:3A:5F:F2:6C:68:DD:E3:7B:56Ontwikkelaar (CN): Lyth GmbHOrganisatie (O): Plaats (L): WiesbadenLand (C): DEProvincie/stad (ST): Hessen

Nieuwste versie van WBH – Digitale Lernkarten

3/12/2020
1 Downloads34 MB Grootte
appcoins-gift
AppCoins GamesWin even more rewards!
meer

Apps in dezelfde categorie

Mogelijk vind je dit ook leuk...